Op zoek naar een

uniek en passend logo?

Maar heb je geen idee waar je moet beginnen of waar je allemaal aan moet denken? Al voor we beginnen met het creatieve gedeelte, is het van belang om te weten: wie ben je als bedrijf, wat beteken je voor je klanten, wat wil je uitstralen naar je (potentiële) klanten? En zien je klanten je ook echt zo?

Speciaal voor jou heb ik een whitepaper gemaakt. Je leest hier meer over de elementen die van belang zijn bij de ontwikkeling van een uniek en passend logo (en dito huisstijl). Van strategie tot lettertype, van kleur tot implementatie. En ik heb een handige checklist met alle mogelijke huisstijldragers voor je gemaakt. Die stuur ik je graag toe. Vraag hier aan!

Mocht je meer willen weten over een van deze logo’s of een uitgebreider portfolio willen inzien, dan hoor ik ’t graag! Het verhaal achter deze logo’s vertel ik je graag persoonlijk.

Een goed logo laat zien wie je bent en heeft STOP-kracht:

Simpel, Tijdloos, Onderscheidend, Past bij je merk! 

Logo’s van mijn hand (of van de Mac natuurlijk)

Ik ben dol op tevreden relaties (en zij op hun logo)!

‘Als je zelf een vaag idee hebt, wat je nog niet helemaal goed onder woorden kunt brengen, weet zij dat heel treffend vorm te geven.’

Vrijstad Vianen Loop

‘We spraken over van alles, wat ga ik doen, wat wil ik uitstralen, vind ik belangrijk en hoe zien anderen mij. En het eerste voorstel voor mijn huisstijl was spot-on!’

Coach-ING

‘…zeer krachtige en kleurrijke logo’s van Joan. De pijlers van mijn bedrijf wist ze goed te vangen in het grafisch ontwerp.’

BBQ-Art

‘Frisse wind door de tent en Joan had aan een paar woorden van mij genoeg voor een prachtig logo! I love it!! Joan komt met leuke en originele ideeën.’

Beauté Rosalie

‘Heel duidelijk, je zegt wat je vindt, omwille van het resultaat, je bent vernieuwend creatief, altijd snel. Kleurrijk, dat is weer gelukt.’

Mommersteeg Makelaardij

‘Het begon met het logo voor ons bedrijf Smiles.world, vertaald in een prachtige website en huisstijl. Joan is proactief, creatief, flexibel en reageert snel!’

Smiles.world

🤑Wat kost een logo?

Zoek je dan een simpel logo zoals Apple of een complexer logo zoals Versace? Om maar eens 2 uitersten te benoemen. Natuurlijk twee hele bekende logo’s, maar daar is ook aardig wat marketinggeld aan gespendeerd. Het ‘aanschaffen’ van een logo op een website lijkt goedkoop, maar is vaak duurkoop gebleken. Een goed logo moet uitstralen wat je doet, wie je bent, herkenbaar, tijdloos en geschikt voor meerdere doeleinden zijn. 

Hoe duidelijker je bent in de ‘briefing’ des te concreter kan ik aan de slag. Natuurlijk krijg je altijd eerst een prijsopgave voor het nieuwe logo, zodat je weet wat je kunt verwachten. Het logo van Google heeft overigens niets gekost, terwijl het logo van BP $211,000,000 het meest dure logo ontwerp ooit is geweest. Nou, dat hoef je bij mij niet te verwachten hoor! De doorlooptijd voor een logo is gemiddeld tussen de 2 tot 3 weken, van schets tot realisatie.

Handig lijstje voor je huisstijl? Gratis!

Ik heb een handige checklist met alle mogelijke huisstijldragers voor je gemaakt. Die stuur ik je graag toe. Vraag hier aan! Enne geheel gratis!

Meer weten over een logo voor jouw organisatie? Hieronder kun je mij een bericht sturen👇🏻